I make sketches whenever I find something inspiring and touching. Those moments filter through my mind and create a small world in my sketch book.

何気ない日常の中で心が温まることを見つけた時、スケッチブックに描きとめるようにしている。そのできごとは、私の心を通って想像の世界で生き続ける。



Tuesday, January 17, 2012

Sunglasses



Suddenly, serious winter came to San Francisco today. But, until this weekend, it's been like spring!
We enjoyed warm weather and went to walk in our neighborhood a few days ago. Maya borrowed sunglasses from my husband and enjoyed the world through the sunglasses. For kids, the orange world looking through sunglasses is so magical. She was excited to see everything around her, like a newborn baby.
We can find so much magic in our world!

今日、突然本格的な冬がサンフランシスコにやってきました。先週末までまるで春のような陽気が続き、2、3日前にも家族で近所の散歩を楽しみました。マヤは主人のサングラスを借りて、サングラス越しに見える世界を楽しんでいました。子供にとって、サングラス越しのオレンジ色の世界は魔法です。新生児が初めてみる世界のように、マヤにとって周りのものすべてが新鮮に映ったようです。
こんな風に、私たちの直ぐ近くに魔法はあるんですね。

No comments:

Post a Comment