I make sketches whenever I find something inspiring and touching. Those moments filter through my mind and create a small world in my sketch book.

何気ない日常の中で心が温まることを見つけた時、スケッチブックに描きとめるようにしている。そのできごとは、私の心を通って想像の世界で生き続ける。



Monday, January 17, 2011

A new friend



A hamster came to Maya's preschool a few month ago. Kids were so curious about him from the beginning. But he was too scare to come out. Recently he finally adjusted to the new (noisy) environment and he is entertaining kids, running on the wheel and making his bed out of stuffings from a stuffed animal... One more mischievous student added to the preschool!

クリスマス前に、マヤのプリスクールに新しいハムスターのお友達がやって来ました。子供たちは大喜びでしたが、怖がってなかなか姿を見せてくれませんでした。最近ようやく新しい(騒々しい)環境に慣れて来たようで、子供たちを楽しませてくれています。輪の中でエクササイズしたり、ぬいぐるみの中の綿を出してベッドにしたり、、、子供たちと同じぐらい(?)いたずら好きの生徒です。

No comments:

Post a Comment