I make sketches whenever I find something inspiring and touching. Those moments filter through my mind and create a small world in my sketch book.

何気ない日常の中で心が温まることを見つけた時、スケッチブックに描きとめるようにしている。そのできごとは、私の心を通って想像の世界で生き続ける。



Thursday, October 25, 2012

Kaleidoscope




When we went to Sunday mass in the church, Maya took her small kaleidoscope with her. That church has many beautiful stained grass. Maya looked at them through her kaleidoscope and got so excited. I looked through it, since she insisted. The world was 100 times more beautiful than realty!
Children are the experts to find the way to look at the world from a different perspective!

日曜日に教会に行くとき、まやはおもちゃの小さな万華鏡を持っていきました。その教会には、とっても素敵なステンドグラスがたくさんあるので、まやは万華鏡でのぞいてみて大興奮していました。見ろ見ろとうるさいので私ものぞいてみると、そこには現実より100倍素敵な世界が広がっていました。子供は世界を違う角度からみる方法を発見する天才です。


No comments:

Post a Comment