I make sketches whenever I find something inspiring and touching. Those moments filter through my mind and create a small world in my sketch book.

何気ない日常の中で心が温まることを見つけた時、スケッチブックに描きとめるようにしている。そのできごとは、私の心を通って想像の世界で生き続ける。



Sunday, May 2, 2010

Broccoli Sprout


This is my first post! I'm excited to share my little sketches with you.
The other day, I was at my daughter's preschool. The teacher was showing kids tiny sprouts growing in tiny paper cups. All the kids were very excited and amazed how fast the seeds they planted grew.

私の初めてのポストです!決して美しくはありませんが、私の心に焼くついた瞬間のスケッチです。何か感じてくれたらうれしいです。
先週、娘のプリスクールで、先生が子供たちの植えたブロッコリーの種から芽がすくすくと伸びているのを見せてくれていました。子供たちは、目を輝かせて小さな紙コップの中の小さな双葉をつけて伸びている芽たちに見入っていました。

No comments:

Post a Comment