I make sketches whenever I find something inspiring and touching. Those moments filter through my mind and create a small world in my sketch book.

何気ない日常の中で心が温まることを見つけた時、スケッチブックに描きとめるようにしている。そのできごとは、私の心を通って想像の世界で生き続ける。



Wednesday, December 22, 2010

Merry Christmas...


May the peace and joy of Christmas live in your heart all year long.

メリークリスマス!


4 comments:

  1. your illustrations are simply the sweetest ever. I love it all.
    Merry Christmas to you and Happy New Year.

    ReplyDelete
  2. Thank you very much, Vanessa!
    You are a full time mom and successful illustrator! It is encouraging!
    Keep up good work.
    Happy Holidays!!!

    ReplyDelete
  3. ソフィアBママJanuary 9, 2011 at 7:16 PM

    私も千秋さんのイラスト、
    とっても好きです。

    「ホンワカ」しているよね。

    私も、このイラストの女の子みたいに、
    なが~い髪に戻したい、、、けれど、
    正直、手入れする時間、無いし~~。

    ReplyDelete
  4. ソフィアBママさん、ありがとう〜!
    日本の美容師の友達のお店のクリスマスカードのイラストを担当させてもらったの。だから髪の毛に力を入れました。

    ReplyDelete