I make sketches whenever I find something inspiring and touching. Those moments filter through my mind and create a small world in my sketch book.

何気ない日常の中で心が温まることを見つけた時、スケッチブックに描きとめるようにしている。そのできごとは、私の心を通って想像の世界で生き続ける。



Thursday, February 2, 2012

Maya's Dog, Lady



Maya's dream is to take a walk with her own dog. But we have two cats at home, so it won't come true for a while.
She got a stuffed animal dog, Lady (from Lady & the Tramp) from Santa last Christmas. Since them Lady is her dog. Lady is treated differently from rest of her dolls. She has her own bed and bowl. The other day, she tied a rope on her collar and went to take a walk outside, though she doesn't walk... Maya made her dream come true!

マヤの最近の夢は、自分の犬とお散歩に行く事です。でも、うちには2匹の猫がいるので当分かないません。
クリスマスにサンタさんから「わんわん物語」のレイディーのぬいぐるみをもらいました。それから、レイディーはマヤの犬になり、他のぬいぐるみとは違う扱いを受けています。レイディー用のベッドとお皿もあります。この前、レイディーの首輪に縄をつけて、外にお散歩に行きました。(歩きませんが、、、)マヤは自分の夢を見事に叶えたのでした!

No comments:

Post a Comment