I make sketches whenever I find something inspiring and touching. Those moments filter through my mind and create a small world in my sketch book.

何気ない日常の中で心が温まることを見つけた時、スケッチブックに描きとめるようにしている。そのできごとは、私の心を通って想像の世界で生き続ける。



Tuesday, November 1, 2011

Echo



We went for a afternoon walk to a near-by trail on the hill. There was a nice view on houses on hills. We played with echoes a little bit. Maya's shout reflected off the hills and we could clearly hear the reflection of it. Nature is so playful and fun!

この間、近くの丘に散歩にいきました。とってもいいお天気で、眺めがよく、丘の上に立つ家がよく見えました。そこで、”やまびこ”で少し遊ぶ事にしました。マヤの叫び声が向こう側の丘に反射してかえってくるのが不思議で何度も何度もやってました。自然は本当に遊び好きですよね。

No comments:

Post a Comment